Nowoczesny i dynamiczny







Maxus evo 24 jest następcą wyjątkowo popularnego modelu Maxus 24. Nowa linia kadłuba, funkcjonalność i stylistyka serii evo zostały sprawdzone w ubiegłorocznej premierze – Maxusie 26, który już po pierwszej prezentacji i serii niezależnych testów został hitem sprzedażowym w kraju i na rynkach zagranicznych.
Założenia projektowe Maxusa evo 24.
Nowy Maxus evo 24 łączy zalety bardzo dobrej nautyki, komfortowego wnętrza, bezpieczeństwa żeglugi i wygody transportowej.
Sprawdzone linie kadłuba zapewniają wysoką stateczność, jak również wyjątkowo funkcjonalne i przestronne wnętrze.
Projekt zrealizowany został przez znanego konstruktora Jacka Daszkiewicza w technologii 3D, co pozwoliło kontrolować każdy etap wdrożenia z dokładnością do ułamków milimetra.
Nowa linia jachtów w sezonie 2016 dostępna jest w ofercie „Ahoj Czarter”.
Etap I
Trwają prace przy wdrożeniu Maxusa evo 24. Proces modelowania odbywa się przy użyciu frezarki 5-axis. Modele kadłuba i pokładu są już na ukończeniu.
Etap II
Pierwszy kadłub Maxusa evo 24 został rozformowany. Od dzisiaj zaczynamy w nim montaż, wykonanych wcześniej, modułów modelu wkładki dennej.
Etap III
Po 4 miesiącach od rozpoczęcia wdrożenia ukończyliśmy budowę naszej premiery – pierwszego jachtu Maxus evo 24.
Testy stateczności Maxusa evo 24
Zanim jacht został ochrzczony, przeszedł testy stateczności. Odbyły się one w piątek 14.11.2015 r.
Chrzest jachtu
W ostatnią niedzielę (15.11.2015) w naszym porcie, odbył się uroczysty chrzest, a zaraz po nim pierwsze testy przy wyjątkowo pięknej pogodzie
Premiera
Premiera jachtu odbyła się na jesiennych Targach Żeglarstwa i Sportów Wodnych Boatshow 2015, gdzie Maxus z nowej linii zdobył główną nagrodę – ZŁOTY MEDAL TARGÓW oraz TYTUŁ CHAMPIONA JACHTINGU.
Wersja mieczowa
Długość kadłuba [m] | 7,30 |
Długość całkowita [m] | 8,25 |
Szerokość kadłuba [m] | 2,55 |
Zanurzenie [m] | 0,32/1,35 |
Wysokość masztu [m] | 9,5 |
Powierzchnia żagli [m2] | 30 m² |
Powierzchnia grota [m2] | 18 m² |
Powierzchnia foka [m2] | 11 m² |
Masa [kg] | 2100 |
Balast [kg] | 500 |
Załoga | 6-8 |
Ilość koi | 6+2 |
Wysokość wnętrza[m] | 1,88/1,76 |
Moc silnika [KM] | 5-10 |
Wersja balastowa
Długość kadłuba [m] | 7,30 |
Długość całkowita [m] | 8,25 |
Szerokość [m] | 2,55 |
Zanurzenie [m] | 1,40 |
Masa [kg] | 2050 |
Powierzchnia żagla [m2] | 32,5 |
Wysokość masztu [m] | 10,28 |
Moc silnika [KM] | 6-10 |
Wysokość wnętrza [m] | 1,88/1,76 |
Ilość koi | 6 |
CE | B |
Wersja twin keel
Długość kadłuba [m] | 7,30 |
Długość całkowita [m] | 8,25 |
Szerokość [m] | 2,55 |
Zanurzenie [m] | 1,20 |
Masa [kg] | 2150 |
Powierzchnia żagla [m2] | 32,5 |
Wysokość masztu [m] | 10,28 |
Moc silnika [KM] | 6-10 |
Wysokość wnętrza [m] | 1,88/1,76 |
Ilość koi | 6 |
CE | B |
Wersja szybrowa
Długość kadłuba [m] | 7,30 |
Długość całkowita [m] | 8,25 |
Szerokość [m] | 2.55 |
Zanurzenie [m] | 0,32/1,55 |
Masa [kg] | 1950 |
Powierzchnia żagla [m2] | 32,5 |
Wysokość masztu [m] | 10,28 |
Moc silnika [KM] | 6-10 |
Wysokość wnętrza [m] | 1,88/1,76 |
Ilość koi | 6 |
CE | B |