PRZEŁOM W TECHNOLOGII I PROJEKTOWANIU

Maxus 26, jako jedyny polski jacht w kategorii „Jacht Rodzinny”, został nominowany do prestiżowej nagrody „Europejski Jacht Rok 2016″.

Jacht uzupełnia ofertę stoczni w najbardziej popularnym w Polsce segmencie wielkości.

Maxus 26 jest pierwszą jednostką z nowej linii – evo, której atrybutem jest wprowadzenie wyjątkowo oryginalnego kształtu, odpowiadającego obecnym trendom na światowych rynkach. Jacht wyróżnia szczególny styl pokładu, zupełnie odmienny od znanej nam charakterystycznej „kreski” wcześniejszych Maxusów. Subtelnie wydłużona powierzchnia okien i nakładek na nadbudówce oraz wyraźnie zaznaczony kant, to tylko niektóre z atutów nowego Maxusa 26. Stylistykę wnętrza cechować będzie duża swoboda wzbogacenia zabudowy.

W nowym projekcie zastosowane zostało niespotykane dotychczas rozwiązanie łączenia kadłuba z pokładem, któremu towarzyszy ciągły stopreling. Taka koncepcja niewątpliwie zwiększy bezpieczeństwo poruszania się po jachcie oraz stanowić będzie dodatkowe wzmocnienie konstrukcyjne. W Maxusie 26 spotykamy się z ciekawym zaprojektowaniem zejściówki, podobnym do stosowanego na jachtach typowo morskich. Pionową sztorcklapę przesunięto do przodu i umieszczono pomiędzy dwie tylne ściany nadbudówki, przy czym górna suwklapa, podczas zamykania wyraźnie wychodzi za sztorcklapę. Dzięki tego typu rozwiązaniu udało się powiększyć kokpit, ale również zabezpieczyć wnętrze jachtu przed dostawaniem się bryzgów wody i deszczu.

Osprzęt na pokładzie rozmieszczono w sposób optymalny dla tej wielkości jachtu. Pokład natomiast zaprojektowany został tak, aby można było bezproblemowo zamontować wszystko co wymagający żeglarz uzna za stosowne, między innymi dodatkowe blokady fałowe, elektronikę, szprycbudę, szynę foka samo halsującego, czy dodatkowe regulacje żagli.

Planowane są wersje zabudowy z układem koi 5+1 oraz 6+2. Kabina rufowa i dziobowa opcjonalnie zamykane oraz różne wersje kambuza. Opcje silnikowe: silnik przyczepny zamontowany na pantografie lub stacjonarny.

Już w czasie premiery jacht zdobył Złoty Medal XVI Targów żeglarstwa i Sportów Wodnych Boatshow oraz Tytuł Champion Jachtingu 2015

GALERIA

DANE TECHNICZNE

8,4 m

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA

7,62 m

DŁUGOŚĆ KADŁUBA

2,82 m

SZEROKOŚĆ KADŁUBA

0,35/1,43 m

ZANURZENIE MIN/MAX

34 m2

POWIERZCHNIA ŻAGLI

10 m

WYSOKOŚĆ MASZTU

5HP-10HP

MOC SILNIKA

5 + 1 / 6 + 2

LICZBA KOI

C

KATEGORIA CE

1,83 m

WYSOKOŚĆ WNĘTRZA

2350 kg

MASA

8,4 m

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA

7,62 m

DŁUGOŚĆ KADŁUBA

2,82 m

SZEROKOŚĆ KADŁUBA

1,70 m

ZANURZENIE MIN/MAX

37 m2

POWIERZCHNIA ŻAGLI

10,8 m

WYSOKOŚC MASZTU

9HP-14HP

MOC SILNIKA

5 + 1 / 6 + 2

LICZBA KOI

B

KATEGORIA CE

1,83 m

WYSOKOŚĆ WNĘTRZA

2450 kg

MASA

8,4 m

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA

7,62 m

DŁUGOŚĆ KADŁUBA

2,82 m

SZEROKOŚĆ KADŁUBA

1,25 m

ZANURZENIE MIN/MAX

37 m2

POWIERZCHNIA ŻAGLI

10,8 m

WYSOKOŚC MASZTU

5HP-14HP

MOC SILNIKA

5 + 1 / 6 + 2

LICZBA KOI

B

KATEGORIA CE

1,83 m

WYSOKOŚĆ WNĘTRZA

2550 kg

MASA

8,4 m

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA

7,62 m

DŁUGOŚĆ KADŁUBA

2,82 m

SZEROKOŚĆ KADŁUBA

0,35/1,60 m

ZANURZENIE MIN/MAX

37 m2

POWIERZCHNIA ŻAGLI

10,8 m

WYSOKOŚC MASZTU

5HP-10HP

MOC SILNIKA

5 + 1 / 6 + 2

LICZBA KOI

B

KATEGORIA CE

1,83 m

WYSOKOŚĆ WNĘTRZA

2200 kg

MASA

UKŁAD WNĘTRZA

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

zestawienie znaków _polska wschodnia RP EUR
Scroll to Top
Call Now Button